سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

مورد عجیب نیکبخت!

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹۳
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
مورد عجیب نیکبخت!
اردوگاه صدرنشین لیگ دسته سوم فوتبال کشور با جابه‌جایی ناگهانی سرمربی تیم شادکام مشهد، دچار سونامی شده‌است.

تیم فوتبال شادکام مشهد پس از بازی‌های هفته سوم لیگ دسته‌سوم و تداوم صدرنشینی در گروه اول این مسابقات دچار حاشیه‌های عجیب‌وغریب شد، تا جایی که به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از تساوی خارج از خانه مقابل ستارگان مردان پاشا، خبر برکناری سرمربی و قائم‌مقام این باشگاه به بیرون درز کرد و هنوز شوک این خبر برای بازیکنان هضم نشده بود که خبر کنارگذاشتن دیگراعضای کادر فنی و انتخاب سرمربی و کادر فنی جدید منتشر شد!

خبری که خیلی سریع‌تر با انتخاب کادرفنی و سرمربی جدید ابعاد تازه‌تری به خود گرفت و این علامت سؤال بزرگ را در اذهان فوتبال‌دوستان خراسانی به وجود آورد که در این تیم چه خبر است؟! تیمی که بدون گل خورده و با وضعیت خوبی صدرنشین جدول بود. این تغییر و تحولات شبانه بیشتر به کودتا می‌مانست تا تغییر فنی.

۲۴ ساعت طوفانی و آرزوی موفقیت!

۲۴ ساعت طوفانی اردوگاه تیم صدرنشین لیگ دسته‌سوم را به هم ریخت. سعید خانی، سرمربی شادکام که با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه هفته ابتدایی رقابت‌ها تیمش بدون گل خورده صدرنشین مسابقات بود و کارنامه خوبی از خود به‌جا گذاشته است، درباره این اتفاقات فقط به ذکر چند جمله بسنده کرد. او درباره این برکناری گفت: «فقط می‌توانم برای تیم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانند به لیگ دسته‌دوم صعود کنند.»

خانی که نخواست بیش از این حرف بزند، معتقد بود که دخالت‌های غیرحرفه‌ای در کارش عامل این اتفاق شده است و البته گفت که مدیران باشگاه شادکام او را پیش از اینکه استعفا کند، برکنار کرده‌اند. خانی که نخواست درباره این برکناری شبانه صحبت کند، دل پری از حوادث پشت پرده داشت، اما درنهایت با گرفتن تصمیمی دیپلماتیک، ترجیح داد چندان در این‌باره صحبت نکند و به آرزوی موفقیت برای تیمی که خودش ساخته و به آینده‌اش امید داشت، بسنده کند.

روایت مالک شادکام از شب عجیب

محمد شادکام، مالک و مدیرعامل باشگاه، روایت دیگری از این اتفاقات دارد و می‌گوید خانی پس از بازی، در پیامی بلندبالا به برادر او، از سمتش کناره‌گیری کرده است. شادکام درباره اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: «پس از بازی با تیم ستارگان مردان پاشا، قائم‌مقام تیم یک استوری منتشر کرد و به این تیم توهین کرد. من هم از ایشان توضیح خواستم. به‌هرحال ما در فوتبال هستیم تا چهارتا رفیق پیدا کنیم، نه اینکه با رفتارمان برای خودمان دشمن بتراشیم.

میزبانی ستارگان مردان پاشا بسیار عالی بود و آن‌ها حتی شب پیش از بازی ما را به ضیافتی بردند و شام هم دادند و شایسته نبود قائم‌مقام باشگاه که مدیر اجرایی تیم بود، چنین رفتاری کند.» وی یادآور شد: «پس از این قضیه سعید خانی در اعتراض به اینکه چرا به قائم‌مقام باشگاه چیزی گفتم، پیامی بلندبالا به برادر من داد و گفت دیگر حاضر نیست کار کند. درحالی‌که قائم مقام باشگاه، مدیر اجرایی من است و اصلا به ایشان ارتباطی ندارد که من به او چه گفتم.»

ماجرای دخالت‌های غیرحرفه‌ای

مالک تیم فوتبال شادکام مشهد می‌گوید همیشه از اهالی فوتبال برای کمک به تیمش مشورت می‌گیرد؛ حرف‌هایی که برخی از آن به‌عنوان دخالت در کار‌های فنی تیم یاد می‌کنند و حتی مدعی می‌شوند آقای مدیرعامل با یکی از اعضای کادر فنی جدید تیمش روز بازی با ستارگان مردان پاشا بین دو نیمه به رختکن رفته و از او خواسته است تا به بازیکنان نکات فنی بگوید! مسئله‌ای که به مذاق سعید خانی خوش نیامده و همین یکی از دلایل اصلی اتفاقات اخیر است. صحت و سقم این دخالت‌های غیرفنی تأیید نشده، اما واقعیت آن است که با انتخاب سریع کادر فنی جدید، چندان هم بیراه به نظر نمی‌رسد.

کادرفنی جدید از امروز در تمرین شادکام

هنوز خبر شوکه‌کننده برکناری سرمربی و قائم‌مقام تیم فوتبال شادکام مشهد روی خبرگزاری‌هاست که مالک این تیم از کادر فنی و سرمربی جدید رونمایی می‌کند. شادکام در این‌باره گفت: «با این اتفاقات، سعی کردم خیلی سریع و در کمتر از ۲۴ ساعت کادر فنی جدید را معرفی کنم و علیرضا نیکبخت‌واحدی به‌عنوان سرمربی ما خواهد بود. رضا ناصحی، محمد منصوری و بابک حاتمی هم اعضای کادر فنی او خواهند بود.» مسئله‌ای که تعجب همگان را به همراه داشت و حالا قرار است امروز و از ساعت ۱۴ تمرین این تیم زیر نظر کادر فنی جدید در زمین شماره ۲ ورزشگاه امام‌رضا (ع) انجام شود.

تیم فوتبال شادکام مشهد در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته‌سوم باید روز جمعه در شهرآورد مشهد به مصاف شریعت‌نوین برود. مالک این باشگاه با اشاره به این مسئله گفت: «کادر فنی جدید امروز معارفه می‌شوند و تمریناتشان را آغاز می‌کنند و سرمربی تیم، نیکبخت‌واحدی، چهارشنبه یا پنجشنبه به ما اضافه می‌شود.» باید دید با این اتفاقات تکلیف نماینده صدرنشین مشهد در لیگ دسته‌سوم چه خواهد شد و در ادامه چه نتایجی خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->